Pagini

Devoratori Online

joi, 28 martie 2013

Django dezlantuit - 2013

Django,nu il pot descrie altfel decat ca un film dintr-ala care atunci cand vezi ca este +18 nu iti sta gandul decat la ...ei bine ironiile adolescentei,un film despre care la vederea copertei nu te-ai gandi niciodata ca iti poate transmite pe viu suferinta personajelor.Odata ce am vazut Django,mi-am zis "O doamne,lucrurile astea chiar se intamplau in trecut".Ei bine hai sa trecem la subiect,acum ca v-am facut curiosi.
Oamenii de culoare,din acele timpuri erau cu totii sclavi,pentru ca pur si simplu cei albi erau considerati sefi,iar sefii au nevoie de slugi.Aceasta este povestea unui negru care rastalmaceste toata istoria neamului sau.Incatusat,gata sa se dea pe mana altor albi,Django nu-si imagineaza niciodata ca viata lui are ca cunoasca o intorsatura fantastica.Dr. Shultz,un alb,il gaseste si ii propune ,sau prima idee ar fi ca ii impune sa fie ca si el,un vanator de recompense.In schimbul acestui ajutor pe care urmeaza sa i-l aduca Django,Dr. Shultz ii ofera libertatea.Impreuna cei doi omoara banditii ,isi iau banii si merg mai departe socand pe toata lumea cu libertatea de care da dovata negrul.
Odata ce Dr. Shultz afla ca prietenul lui de culoare are o nevasta care acum probabil este biciuita la una din marile ferme la care a fost trimisa ca si sclava ,decide sa-l ajute pe acesta sa o gaseasca,sa o salveze si sa traiasca fericiti.Cei doi ajung la ferma domnului Candie,unde incepe practic toata actiunea.Lupte pentru libertate,lupte pentru avere,lupte pentru a demonstra celorlalti ca sclavia negrilor nu ii ajuta cu nimic.
Django isi gaseste nevasta,dar cu toate ca lucrurile par roz...ei bine,nu sunt chiar asa,de aici "incepe" finalul,pe care nu vi-l voi dezvalui,abia astept sa va uitati la film si sa-mi spuneti parerea voastra despre el,cat si despre marele final.Credeti-ma merita vazut din toate punctele de vedere.Si ca sa lamurim lucrurile,drama face tot aspectul de +18 al filmului,asa ca nu va temeti sa va uitati.

PhotoPhotoPhotoPhoto Nota 4/5