Pagini

Devoratori Online

vineri, 15 martie 2013

Premiere Cinema


A mai trecut o saptamana grea, si iata ca a venit si weekend-ul bine meritat, si odata cu el noi filme la cinema alaturi de care sa ne petrecem timpul liber. Ca si weekend-ul trecut avem si acum din ce alege, asa ca o sa va fac un scurt rezumat al fiecarei premiere de saptamana asta.
Gambit- Regizat de Michael Hoffman cu un scenariu scris de fratii Coen, Gambit este o comedie draguta si placuta, presarata cu umor englezesc, pe care am vazut-o si eu zilele trecute, urmand sa fac o recenzie in care o sa va spun mai multe, daca nu mergeti sa vedeti filmul pana atunci. In concluzie, daca esti un fan al umorului englezesc si al celor 3 actori principali, Colin Firth, Cameron Diaz si Alan Rickman, nu trebuie sa ratezi Gambit.
Warm Bodies- Nu pot sa va zic prea multe despre acest film din caza ca nu l-am vazut dar din parerile criticilor si distributia existenta cred ca merita sa te bucuri de el la cinema.
A Farewell to Fools- Nimic concret despre acest filmt, dar cred ca titlul de cea mai scumpa productie romaneasca din ultimii 25 de ani, cu Gerard Depardieu si Harvey Keitel in distributie merita pretul unui bilet de cinema.
This Must Be the Place- Sean Penn este printre actorii mei favoriti, iar in rolul asta a dat ce a avut el mai bun facand un rol de exceptie dupa mine. Filmul are la baza o poveste interesanta, insa per total filmul nu are actiune din plin si s-ar putea sa te plictiseasca, dar nu lasa parerea mea sa te influenteze si du-te la film daca vrei sa vezi un Sean Penn intr-o forma actoriceasca excelenta.
Shadow Dancer

Niciun comentariu: