Pagini

Devoratori Online

duminică, 10 martie 2013

This is 40

Cand am vazut capetele de afis ale acestui film ma gandeam sa ma duc sa-l vad la cinema, pentru a avea o experienta cat mai buna cu o comedie placuta, idee care s-a schimbat odata ce am vizionat filmul.
Un film care se dorea un spin-off al succesului de casa Knocked Up, s-a transformat mai degraba intr-un cocktail cu de toate dar care totusi nu are niciun gust, alternand de la drama la comedie, iar la final nici nu mai stii ce ai vizionat.
M-am asteptat de la acest film la mult mai mult, data fiind si contributia regizoriala a lui Judd Apatow, care dupa Funny People nu a mai scos nimic pe gustul meu.
Filmul spune povestea unui cuplu format din Pete si Debbie care ajung in acea perioada nefasta a vietii, si anume varsta de 40 de ani. Debbie refuza sa accepte varsta de 40 de ani, fapt pentru care Pete si cele doua fiice ale lor ii vor face pe plac si vor adminte ca a facut doar 38. Cuplul are din ce in ce mai multe probleme, Pete nu reuseste sa vanda nimic cu casa lui de discuri, iar Debbie este pagubita de una dintre angajatele magazinului ei. Ce le mai lipsea celor trei, este tatal lui Pete si ai lui trei copii facuti in eprubeta, care nu este in stare sa se autointretina si traieste din banii lui Pete.
Pert total, filmul vorbeste mai mult despre drama implinirii varstei de 40 de ani si mai putin o comedie, singurele faze la care imi amintesc ca am ras sunt cele de la ginecolog si de la hotel.
Nota 6/10


Photo

Niciun comentariu: