Pagini

Devoratori Online

miercuri, 6 martie 2013

TVD Season 04 x Episode 05



Tocmai ce am terminat de vizionat episodul 5 , sezon 4 din The Vampire Diaries . Dupa o lunga perioada in care am pus deoparte serialul deoarece nu am mai avut timp de el , mi s-a parut foarte captivant , mai ales ca actiunea persista in fiecare episod.Dar eu o sa vorbesc doar despre acest sezon si doar despre acest episod . Se pare ca vanatorul de vampiri scapa si pleaca in incercarea de a ucide cati mai multi vampiri pentru asi completa tatuajul care se pare a fi ,nimic altceva decat o harta.Acesta nu reuseste decat sa omoare un hibrid si sa il raneasca pe Jeremy , dar nu mortal. Elena fiind furioasa din cauza minciunii lui Stefan pleaca dupa vanator , care a scapat dupa ce Stefan a avut o mica , mare cearta cu iubitul lui frate, Damon.
Elena disperata si furioasa ,ii rupe gatul vanatorului si moare.Da moare , darrrr asta nu inseamna ca ,harta dupa care se poate gasi leacul impotriva vampirismului a disparut.Jeremy observa cum pe mana stanga ii apare inceputul de tatuaj , dar acesta nu spune nimic. In paralel se pare ca Caroline intra intr-o stare de gelozie vazand ca ,Hailey ,prietena lui Tayler sta prea aproape de el.Dar acesta o linisteste ...si cam atata in acest episod ..Acum eu sunt curioasa sa vad cum va reactiona Claus cand va fi fata in fata cu Stefan , care apropo , trebuia sa il tina in VIATA  pe vanatorul de vampir.
Elena disperata si furioasa ii rupe gatul vanatorului si moare.Da moare , darrrr asta nu inseamna ca harta dupa care se poate gasi leacul impotriva vampirismului a disparut.Jeremy observa cum pe mana stanga i-a aparut inceputul de tatuaj , dar acesta nu spune nimic. In paralel se pare ca Caroline intra intr-o stare de gelozie vazand ca Hailey prietena lui Tayler sta prea aproape de el.Dar acesta o linisteste ...si cam atata in acest episod ..Acum eu sunt curioasa sa vad cum va reactiona Claus cand va fi fata in fata cu Stefan , care apropo , trebuia sa il tina in VIATA  pe vanatorul de vampir.
Era sa uit , Bonnie sa "antreneaza" cu profesorul de istorie , care surprinzator este un fel de prieten al vanatorului.Dar toate bune si frumoase , macar Bonnie si-a recapatat increderea in sine si acum poate sa faca vraji.

Niciun comentariu: