Pagini

Devoratori Online

sâmbătă, 18 mai 2013

Sfarsit de sezon!


Iata ca a trecut inca un an, plin de intamplari care mai de care la Siattle Grace Mearcy West ( Slone + Grey memorial hospital), iar personajele noastre nu au fost scutite nici acum de scenariile dramatice si mortale ale cratoarei noastre Shonda Rhimes. Ca de obicei in ultimul episod al sezonului cineva trebuie sa moara, sau sa dispara in mod misterios. Sa fie oare Meredith, care urmeaza sa aduca pe lume micutul ei baietel, sa fie Jackson, care este clar afectat de logodna lui April sau poate Richard care se simte vinovat de acuzatiile aduse asupra Mirandei. Toata lumea este in pericol din cauza furtunii si a ultimelor evenimente, relatii se destrama si altele devin  mai puternice. Un final de sezon ala Shonda care te lasa cu gura cascata. O parere de a mea, spusa cu mare sinceritate fiindca este unul din serialele mele favorite, deja povestea este foarte lungita si s-a stricat farmecul adus de serial la inceputurile lui, si sper pentru binele lui ca sa nu ajunga un mini Tanar si nelinistit, unde personajele mor pe capete, sa se termine cu sezonul 10 care este anuntat sa apara prin octombrie noiembrie.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Nu imi place acest serial.M-am uitat si eu la cateva episoade,dar nu imi place.