Pagini

Devoratori Online

joi, 30 mai 2013

Subiect de discutie

M-am gandit sa deschid un subiect de discutie pe tema "Aprecierea filmelor de comedie" . Daca si la voi se intampla ce se intampla in imagine nu ezitati sa ne spuneti,si bineinteles intariti-va parerea cu argumente.De ce credeti ca parintii nostrii nu se bucura atat de mult pe cat o facem noi de un film de comedie?Sau,credeti ca atunci cand erau si ei de varsta noastra erau la fel de entuziasmati ca noi?Si ce i-a facut sa se schimbe?Oare sa fie de vina inaintarea in varsta?

3 comentarii:

meduza spunea...

Eu pur și simplu n-am mai dat peste o comedie care să mă facă să râd în lacrimi, de pe la Scary movie. Și pe atunci aveam 12 ani ;)) Noroc cu Gregory House și subtilitățile lui care mă fac să râd. Cred că virgulă calitatea comediilor s-a diminuat, până la dispariția definitivă a ei. O comedie care nu mă face să râd, nu mai e comedie, zic eu :D Și da, probabil că înaintarea în vârstă are o mare legătură. Cu cât ne maturizăm, cu atât luăm lucrurile mai în serios :)

Unknown spunea...

Sunt total deacord cu tine,si imi place mult raspunsul tau,in zilele noastre o comedie nu este comedie fara ca macar un personaj sa se dezbrace,ceea ce deja ajunge sa fie altceva,insa este,in continuare in categoria filmelor de comedie,la care *parerea mea* ,nu ar putea rade decat copii sub 11 ani care nu stiu nimic despre acele lucruri.

Unknown spunea...

Exact asa se intampla. :))))))