Pagini

Devoratori Online

vineri, 21 iunie 2013

The Tall Man - Cronica

Poster The Tall ManCRONICA:

Actiunea se petrece in statul Washington, intr-un orasel minier ajuns in pragul degradarii din cauza inchiderii minei .Locuitorii traiesc in mizerie, intr-o lume plin de violenta si betii aducandu-si din cand in cand aminte de vremurile bune ale orasului lor, vremuri care nu vor mai veni niciodata. In ultima vreme au inceput sa dispara copii si astfel a aparut si zvonul ca ar fi rapiti de ,,Barbatul Inalt''o entitate legenda prin partile locului. Julia, vaduva doctorului din localitate si asistenta medicala la randul ei incearca sa ajute cu ce poate oamenii sarmani .Intr-o seara, dupa ce ia cina cu bona si baietelul ei David, isi face aparitia ,,Barbatul nalt '' si-i rapeste copilul. Disperata, aceasta porneste in cautarea lor convinsa ca aceasta nu este decat o legenda si ca altcineva este de vina pentru aceste disparitii. Lucrurile iau o intorsatura neasteptata.

PARERE PERSONALA:

Un film cu un impresionant regat al misterelor,un film pe care poate nu multi il vor agreea,insa cu siguranta multi ar avea destule de argumentat.Povestea naucitoare a tinerei vaduve Julie ii transforma reputatia de "inger" din micul oras intr-o diabolica aparenta.Toate sperantele si visele ei transpuse in micul corp al copiilor rapiti se duc pe apa sambetei odata ce ajutorul pe care ea voia sa-l ofere ii aduce defapt pedeapsa cu moartea.Toate aceste intamplari sunt traite prin ochii unei adolescente,neputincioasa de altfel,la fel ca restul locuitorilor din acele meleaguri.Totul pare pana acum doar putin iesit din tipar,insa daca nu sunteti foarte atenti la film minciunile folosite pentru a apara legaminte puternice si pentru a salva vieti,crezute de mult disparute,va vor captura intr-un total abis intunecat din care nu veti intelege nimic.
Finalul filmului explica mai multe detalii dramatice menite sa induca publicul intr-o continuare imaginara.

TRAILER:

PhotoPhotoPhotoPhoto