Pagini

Devoratori Online

luni, 26 august 2013

Cu bastonul prin Bucuresti

Fiind ultimele saptamani de vacanta am decis sa imi ocup pe cat posibil fiecare zi cu cate o activitate interesanta, asa ca am decis sa ii dau o sansa si unu tur ghidat pietonal numit Cu bastonul prin Bucuresti. Un tur  cu ajutorul caruia poti cunoaste mai bine o parte a capitalei Romaniei, chiar daca locuiesti aici sau daca esti doar in trecere.
Pot sa spun sicer ca nu m-am asteptat la mare lucru, hai sa fim sinceri, ce e de vazut la orasul asta mare si prafuit, care este plin de cladiri pe darapanate sau zgrie nori din sticla  ?
Turul incepe din fata Casei Armatei, acolo eu si Madalina am fost intampinate de doi ghizi cu un aer pozitiv si binedispus, turul acopera mai multe obiectiva printe care Parcul Cismigiu, Sala Palatului, Biserica Kretulescu si Ateneu Roman.
Pe parcursul turului am aflat o parte din istoria Bucurestilor intr-o nota placuta si prietenoasa, fara termeni grei sau prea multe date care  sa te ameteasca, am ascultat povestioare captivante despre vremile apuse ale Micului Paris incercand sa ne imaginam cum doamnele isi tarseau rochiile pline de catifele si dantele la bratulu unui Gentilom de-a lungul si de-a latul Caii Victoria  sau am ascultat mici conversatii amuzante interpretate intr-o maniera teatrala de catre ghizi.
Daca doresti sa petreci doua ore si jumatate de calitate, gratis, pe strazile Bucurestiului va recomand cu caldura sa luati parte pana pe 8 septembrie la acest tur. Sambata plecarea se face la ora 11, iar duminica la ora 18 din fata Casei Armatei.
Desia eram una din multii bucuresteni care nu indragea orasul, datorita acestui tur m reusit sa vad partea frumoasa a lui.  Nu va imaginati ca ghizii prezinta totul ca si cum ar fi numai lapte si miere, chiar aduc in atentia participantilor  unele probleme grave ale orasului.
Pentru a incheia aceasta prezentare vreau sa spun ca imi creste inima de fiecare data cand intalnesc un om frumos la suflet, care face lucruri bune fara nici un fel de asteptare, iar acesti oameni care au facut posibil acest tur chiar fac parte din aceasta categorie , imaginati-va cat timp au petrecut in biblioteca pentru a scoate  la lumina un tur interesant, de loc plictisitor.

PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto

2 comentarii:

AliceNeko spunea...

Wow e prima oara cand aud de acest tur. Sigur a fost frumos :)

Unknown spunea...

Ce interesant!