Pagini

Devoratori Online

joi, 22 august 2013

Scary Movie 5

Scary MoVie 5 face parte din seria de parodii dupa filme horror foarte cunoscute. In S.M.5 sunt parodiate binecunoscutele filme: "Mama" “Paranormal Activity”, “Inception”, “The Evil Dead” , „Black Swan”. 
 Povestea este bazata  in general pe filmul "Mama" Cu secvente din celelalte filme. Prezinta povestea lui Dan  şi Jodi care odata cu descoperirea celor doua fetite incep sa apara lucruri bizare si iisi dau  seama ca sunt urmariti de un demon sosit in casa lor odata cu fetitele fiind legata de ele. Asa ca cei doi hotarasc sa puna camere de filmat pentru a supraveghea casa si reusesc sa scape de intrus  in acelasi timp salvand si fetele.
Dupa parerea mea Scary MoVie 5 este mai slabut decat celelalte parti nu are asa de mult umor, pe langa faptul ca  a fost facut pe baza a  mai multor filme incadrate in  de Box-office este cel mai slab dn toata seria pentru mine a fost destul de dezamagitor deoarece de la primul care mi s-a parut foare bun a inceput sa scada 2 a fost bunicel 3 la fel dar de la 4 deja parea prea lungit sper ca 6 sa fie mai bun .Filmul a avut faze funny dar nu ca deobicei asa ca nu m-a impresionat.

                                                                     Nota"2/5
                                                                         


2 comentarii:

AliceNeko spunea...

Mie una chiar mi-a placut filmul, a fost destul de amuzant :D

Unknown spunea...

Nu l-am vazut.
Am vazut doar primul film din seria aceasta.