Pagini

Devoratori Online

marți, 3 septembrie 2013

American horror story

 Am terminat de vazut zilele trecute acest serial si pot sa spun ca eu sunt foarte multumita de el, mi se pare un serial de nota 10 pentru idei.
 Desi titlul te anunta ca seralul va aborda un subiect horror, mie mi s-a parut ca este vorba mai mult de suspan si o idee inclinata un pic spre criminali, fantome si alte chestii de genul asta, dar va rog nu ma credeti pe cuvant fiindca eu sunt genul de persoana care nu prea se sperie la filmele de groaza.
 Povestea nu continua dintr-un sezon in altul asa ca nu am fost lasata in suspans la finalul sezonului 2 desi astept cu nerabdare sa vad ce poveste au mai inventat pentru urmatorul sezon.
 Nu va dau prea multe detalii asupra subiectului, dar va spun pe scurt ceva despre fiecare sezon.

Sezonul 1

 O familie se muta se muta intr-o casa mistrioasa, lasand in urma probleme cum ar fi inselatul si o sarcina pierduta.
 Dupa nu foarte mult timp se dovedeste ca acea casa era plina de energii negative.

Sezonul 2

 O tanara jurnalista se duce sa ia interviul omului acuzat de uciderea mai multor femei la spitalul de nebuni in care a fost internat, dar se pare ca conducerea spitalului incearca sa se fereasca dorind sa ii inchida gura asa ca o declara nebuna si pe ea internand-o in acel loc care semana cu un iad



Sezonul 3



3 comentarii:

meduza spunea...

De abia astept sezonul 3. E un serial psihopat si nebun, dar imi place mult, iar Jessica Lange -sper ca asa o cheama, si nu gresesc- joaca ataaat de binee <3 Sper ca in 3 sa apara din nou Violet Harmon; mi-a placut mult de ea in sezonul 1 :D

AliceNeko spunea...

Primul a fost bun cu fantome, al doilea a fost plin de nebuni care mai de care si asta la facut de groaza, iar al treilea chiar e interesant mai ales ca imi plac vrajitoarele. Chiar ma intreb cu ce va fi al patrulea :D

Unknown spunea...

Nu imi place.Sorry.