Pagini

Devoratori Online

joi, 19 septembrie 2013

Paranoia

Adam Cassidy (Liam Hemsworth) este un tanar ambitios care lucra pentru o companie care producea telefoane mobile de ultima generatie . Adam si colegii lui concep o idee inovatoare dupa parerea lor, dar seful lor Nicholas Wyatt(Gary Oldman) nu este impresionat, concediind pe toata lumea care a luat parte la proiect.. Tinerii decid sa merga sa isi inece amarul intr-un club din New York, acolo cheltuiesc o gramada din banii companiei pentru dezvoltare pe bautura.
In dimineata urmatoare Adam este amenitat de Wyatt ca il va da in judecata pentru frauda daca nu ii va face un serviciu si se va duce sa fie angajat la compania concurente numita Eikon pentru a afla mai multe despre noul lor proiect strict secret care se anunta a fii unul care va da peste cap concurenta.
Acolo Adam o cunoaste pe Emma o tanara motivata care se ocupa de promovarea priectului strict secret, de care se indragosteste si pe care trebuie sa o foloseasca in atingerea telului sau.
De aici totul devine un razboi al tehnologiei in care Adam este tarat tot mai adanc si din care nu intrevede prea multe sanse de scapare.
Doar datorita ingeniozitatii sale va avea sansa sa iasa intreg din aceasta lupta.
Ce nu am putut intelege la filmul asta a fost titlul, adica poate sunt eu mai fraiera, dar chiar nu vad legatura, voi ce parere aveti?
Puteti urmarii filmul in cinemaurile din toata tara din 22 septembrie.
Multumesc MediaPro Distribution pentru invitatia oferita!
PhotoPhotoPhotoPhoto Nota 4/5

3 comentarii:

meduza spunea...

Știu! Am văzut trailerul recent și mi s-a părut interesant. Adică Liam mi s-a părut interesant :)) -glumă- Trebuie să îl văd și eu, mi se pare destul de tare :)

IoanaBrtk spunea...

E foarte tare filmul, parerea mea merita, sa ne spui cum ti s-a parut dupa ce il vezi ;)

Unknown spunea...

Vreau si eu sa vad filmul neaparat.