Pagini

Devoratori Online

luni, 9 martie 2015

Locuri faine #2

Lente & Sotron
Un local unde creativitatea si gandirea strategica sunt la ele acasa.
Am mers in acest local de aproximativ 5 ori si am ramas cu o impresie foarte placuta.
Mancarea este foarte buna, la preturi rezonabile si meniul este variat.Eu am incercat un smoothie de banane ,ciocolata calda cu bezele, am mancat supa de rosii( un bol imens cu bucati de cascaval topit, absolut genial, recomand) si orez cu legume.Tot ce pot spune este ca toate au fost delicioase , iar portiile generoase.
Este decorat foarte dragut si prietenos. Poti sa stai in camere mai intime sau in spatiu deschis, dupa cum doresti.

Eu am organizat o sedinta a ONG-ului in care activez in acel loc si a fost perfect.Am avut loc sa ne desfasuram si sa ne distram.
Este un loc foarte potrivit si pentru copii,acestia avand spatiu si jocuri cu care sa isi consume energia .
Cei de la lente dispun de un numar uimitor de jocuri,  inchirierea este contra cost ceea ce este un pic cam incomfortabil,dar pentru o seara frumoasa merita. Gratis sunt oferite carti de joc si rummy.

Daca vrei sa incerci un loc nou si prietenos iti recomand Lente & Sotron, un loc in care te poti distra si in care ai parte de un personal amabil ,mancare buna si atmosfera calda!
Ii dau 5/5 stele!

Niciun comentariu: