Pagini

Devoratori Online

duminică, 24 martie 2013

Inca o leapsa

'Neata la toti , am mai primit o leapsa de la Eny eNy .Mersii !

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori.
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

11 lucruri despre mine am scris la leapsa precedenta aici

1.Cum arata locul tau imaginar , preferat , de citit?



Ori cel din imagine ..ori un pat pufoos cu foarte multe perne.




2.O vedeta pe care o adori

Cine nu il adora pe Ian?Este superbbb
3.Deschide la nimereala cartea ta preferata , sau una dintre ele, si spune-mi prima propozitie care o vezi !
Langa mine am cartea "Pe aripile vantului" Part I ...este in curs de cititre . Bun am deschis la pagina 321 si propozitia "-Sfarsitul razboiului... si sfarsitul lumii."
4.Ai citit Damnare? Daca da ti-a placut? Si daca nu, ai vrea sa o citesti
Daaaa am citit toata seria , care a aparut pana acum , toate cele 3 carti si le adorrr ,este una din seriile mele preferate
5.Ce carte mi-ai recomanda ?
Pai ti-as recomanda sa citesti Cvaretul mireselor de Nora Roberts . Nu este o carte , sunt 4 , si este  o serie care mie mi-a intrat la inima si pot spune ca le-am citit de cel putin 3 ori pana acum
6.Iti plac zombii?
Pai zombii...depinde ce zombii ..daca sunt de ciocolata NORMAL CA IMI PLAC..dar daca sunt zombii care mananca creere ... nu sunt genul meu
7.Ce serial ai vizionat ultima oara?
Pai este un serial anime..l-am descoperit ieri..ma uitam la el si cand eram mica si se numeste KALEIDO STAR
8.Trupa preferata?
Nu cred ca am una..
9.Ultima carte citita e...?
O super , extra , ador si debea astept ca Ioana , colega cu care impart acest blog ,sa citeasca mai REPEDE volumul 2 . Deci cartea este "Cele 50 de vicii ale domnului Grey "
10.Ce film imi recomanzi?
Pai ti-as recomanda o tonaa de filme dar sa ma rezum la unu ..acela ar fi Friends with Benefits..si daca l-ai vazut ti-as recomanda sa vezi The Proposal , BrideWars si mai sunt o groaza
11.Iti place blogul meu?
Da il adorr , in fiecare zi intru pe el si ar trebui sa-mi fac o regula si sa las si cateva mai multe comentarii :))

Bunn si acum intrebarile mele:
1. Care este desertul tau favorit?
2. Ai un actor\actrita preferat\a ?Cine este?
3. Gandestete la un cuvant care ar descrie blogul meu.Care este acela?
4. Care este ultima nota pe care ai luat-o?
5. Care este cartea care nu ai putut sa o lasi din mana pana sa o termini?
6. Daca ai putea sa calatoresti in timp....in ce secol ai merge si de ce?
7. Ai surori, frati? Si daca nu ai ti-ar placea sa ai?
8. Ce ai mancat ultima oara?
9. Care este fructul tau preferat?
10.Tenesi sau pantofi cu toc?
11.Ce gen de filme preferi?

Si acum nominalizatii: Toata lumea care nu a apucat sa primeasca aceasta leapsa  este invitata sa o ia !Obligatoriu!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Adooor raspunsurile tale , pe bune chiar le adoor,
si ce ai spus despre blogul meu , mi-ai ajuns la inimioara :D , Ma voi uita astazi la filmele recomandate de tine , ori astazi ori maine si cand nu stiu la ce film sa ma uit la tine vin :* :*

Madalina spunea...

Ma bucur ca iti plac :*...te astept sa imi spui cum ti s-au parut filmele si daca mai vrei sa vezi vreodata vrun film si nu sti ce sa alegi sa ne cauti pe noi :))

Unknown spunea...

Desigur :D , pot sa raspund si eu la intrebari ?, mi se par foarte interesante :P si nu prea am ce face :))

Madalina spunea...

Sigur :*

Unknown spunea...

Uite raspunsurile :D am facut un update la postarea de ieri :P http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/leapsada-inca-una.html

Madalina spunea...

Le-am citit . Si mie imi place ananasul :))