Pagini

Devoratori Online

marți, 26 martie 2013

Interviu cu Saoirse Ronan

Tocmai ce am descoperit un interviu cu Saoirse Ronan , actrita ce joaca in "The Host" . In acest interviu descoperiti ce a atras-o pe actrita pentru a juca in "Gazda".

Ce te-a atras cel mai mult la rolul din Gazda?
Propunerea a venit de la regizorul filmului Andrew Niccol. Am fost extrem de entuziasmată de ideea de a interpreta două personaje în acelaşi film. Este visul oricărui actor. De asemenea, m-a intrigat foarte tare povestea, ca şi ideea de a lucra alături de Niccol. Orice proiect pe care l-a dezvoltat el a plecat de la o idee excepţională. Bineînţeles că m-a încântat şi faptul că aveam să lucrez cu Stephenie Meyer. A fost prezentă pe platourile de filmare aproape tot timpul şi s-a implicat în tot ce presupunea proiectul.


Povestea de dragoste din filmul Gazda seamănă cu cea din seria Amurg?
Stephenie a privit Gazda în cu totul alt mod. Nu mai este vorba despre un triunghi amoros, ci mai degrabă de un pătrat. Sunt implicate de fapt patru persoane în această poveste de dragoste, dintre care două sălăşluiesc în acelaşi trup. Ambele entităţi au personalitate proprie şi sunt îndrăgostite de persoane diferite, ceea ce complică şi mai tare situaţia.

Cum ai diferenţiat cele două identităţi, Melanie/Wanda, din trupul personajului tău?
Am dezvoltat două feluri diferite de a vorbi şi de a mă mişca. Mersul fiecărui personaj a devenit foarte important pentru mine. Wanda este foarte delicată. Parcă pluteşte atunci când păşeşte, în timp ce Melanie este foarte dură şi curajoasă. Am încercat să subliniez această diferenţă prin felul în care se prezintă în general, dar şi prin lucruri mărunte ca mişcările mâinilor.

În film, te îndrăgosteşti de doi băieţi. Cum a fost această experienţă pentru tine?
Era esenţial să lucrăm bine împreună. A fost prima mea poveste de dragoste pe marele ecran şi am avut norocul să lucrez cu doi oameni care îmi plac foarte mult. Eu şi Andrew [Niccol] ne aflam în Londra, când a venit la audiţii Max Irons, care îl interpretează de Jared. Am fost foarte încântată să îl văd, pentru că îl cunoşteam deja. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu Jake Abel, care a obţinut rolul lui Ian. Lucraserăm împreună la filmul Din Raiul meu. Fiind prima dată când filmez scene romantice, a fost mult mai confortabil pentru mine, pentru că îi ştiam deja pe Jake şi Max. După audiţia lor, eu şi Andrew am căzut de acord imediat că ei trebuie să fie alături de mine în film.

Pe lângă cei doi tineri, ai mai jucat şi alături de actori consacraţi ca William Hurt. Cum v-aţi înţeles?
Mi-a plăcut la nebunie să joc alături de el. Este extrem de talentat. El punea mereu întrebări, pentru că voia să înţeleagă proiectul cu adevărat. Ne-a ajutat pe toţi. O scenă devenea mult mai bună atunci când William punea întrebări, chiar şi despre ceva ce eu credeam că ştiu deja.

Dar cu Frances Fisher cum ai lucrat?
Frances este o femeie tare blândă. Are ceva matern, care inspiră încredere. Însă personajul ei, Maggie, nu e tocmai cea mai bună persoană din lume. Nu credeam că o femeie atât de dulce ca ea va reuşi să facă un personaj aşa necizelat. Dar chiar a reuşit.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Felicitari pentru interviu :* , actrita este foarte talentata desi nu am vazut-o in The Host (inca)
am vazut-o in filmul Din Raiul Meu , un film foarte bun.:*

Madalina spunea...

The Host va aparea vinerea asta :* Cred ca o s-ami fac timp sa ma uit la"Din Raiul Meu"

Unknown spunea...

Este superb filmul , merita eu l-am vazut acum 2 ani cred dar inca este pe lista mea cu cele mai bune filme :D Sa imi spui cum ti s-a parut !! >:D<