Pagini

Devoratori Online

sâmbătă, 2 martie 2013

Killing Them Soflty

Un film care se anunta thriller-criminal de exceptie avandu-i in distributie pe Brad Pitt si Ray Liotta, pe mine m-a dezamagit complet, avand un scenariu sarac, o actiune aproape inexistenta, doar jocul actoricesc care este cat de cat bun m-a tinut in fata monitorului pana la sfarsit. Nici replicile actorilor nu sunt cele mai bine alese, cuvantul f**ck fiind folosit exagerat , iar daca scoatem acest cuvant nu mai ramanem cu aproape nimic.
   Cu o poveste lipsita de originalitate , jaful din cadrul unui campionat de poker desfasurat sub egida mafiei, si mai apoi anchetarea jafului sunt lipsite de esenta, singurul moment din film care mi-a placut fiind asasinarea lui Markie, personaj jucat de Ray Liotta, scena in cauza fiind prezentata intr-un mod  foarte artistic.
  Per total filmul m-a dezamagit complet, poate si din cauza asteptarilor prea mari care le-am avut, deci nu-l recomand decat daca pastilele si ceaiurile nu va mai ajuta sa adormiti.
Nota: 6/10

Un comentariu:

meduza spunea...

Ha. Si cand am vazut distributia am zis ca e vreo productie epica. Posterul imi aminteste de Inglorious Basterds :D Nu am vazut inca Killig them softly, si din ce am citit mai sus, nici nu am de gand sa-l vad ;;)