Pagini

Devoratori Online

miercuri, 13 martie 2013

Leapşa

Ii multumesc lui Romina Gianina pentru nominalizare!Tin sa anunt ca este prima leapsa pe care o primesc deci multumesc inca o data!



Reguli :1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori *trec peste partea cu 200 de urmaritori o sa dau fara sa tin cont de asta*
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.


Intai trebuie sa scriu 11 lucruri despre mine:
1.Imi place mancarea
2.Tocmai am inceput sa merg la un curs de dans
3.Sunt inaltaaa
4.Nu imi place sa port fuste!
5.Imi place sa citesc si sa vad filme
6.Ma dor incheieturile
7.Am o sora mai mare
8.Trebuie sa invat la istorie si la romana
9.Sunt slaba
10.Imi place ploaia
11.Sunt credincioasa
Intrebarile:

1 . Care este seria voastra favorita pe care a-ti citit-o?
2. Ce marca de telefon aveti?
3. Va plac masinile? Si daca care marca favorita?
3. Care este jocul vostru favorit?
4 .De ce sunteti dependenti?
5 . Cum arata baiatul/fata perfect?
6. Ce sport extrem va doriti sa incercati?
7. Destinatia preferata pentru o vacanta de neuitat.
8. Care este cel mai important lucru din viata voastra?
9. Fara ce nu a-ti putea trai?
10. Aveti animal de casa? Daca da ce nume i-ati ales.
11. In ce sunteti imbracate/ imbracati acum?

Raspunsuri:

1.Greu raspuns am citit o tona de carti si nu ma pot hotari intre seria Damnare si Academia Vampirilor ,si mai sunt o gramada ... hmmm cred ca Academia Vampirilor ramane totusi preferata mea
2.Marca este TIM, nu este romanesc
3.Nu prea le am eu cu masinile darrr imi plac si cred ca ar fi BMW sau Porsche
4.Joc?Pai cred ca rama de pe telefon
5.Dependenta de mai multe chiar .. filme , carti si ceva foarte foarte important CIOCOLATA!
6.Pai habar am cum se numeste dar mi-ar place sa ma catar pe munti sau sa fac parasutism
7.Pai pai...Paris sau Hawaii ...Bora Bora
8.Cel mai important lucru pentru mine este familia
9. Nu as putea trai fara MANCAREEE
10.Nu , nu am ..dar am avut un papagal si il chema Coco , dar a murit
11. Intr-o pereche de colanti negri si un tricou roz

Asa gata.. si intrebarile mele:
1. Care este filmul vostru preferat?
2.Cand ati fost ultima oara la cinema?Si la ce film?
3.Iti place CIOCOLATA?
4.Ultima carte citita este?
5.Serialul tau favorit?
6.Cati ani ai? *intrebare stupida , stiu*
8.Ce zodie esti?
9.Unde ti-ai petrece luna de miere? :))
10.Cat este ceasul?
11. Si ultima dar nu cea din urma..Ce sport practici?Si daca nu practici niciunul...Ce sport ai vrea sa practici?

 Nominalizari: Furelise,Zoey Ivashkov,Wild Rose,☩Rose , Myuuki,Oanaaa , dark_eyes,Alecsandra Alle , Krisz

4 comentarii:

Lotus spunea...

Uuuu , iti multumesc sincer si dulce ! >;d<
O sa pun aceasta leapsa la un loc cu cealalta , adica la categoria " Lepse de primavara" in caz ca o cauti si nu o gasesti . :*

Madalina spunea...

Cu placere :*

dark_eyes spunea...

Multumesc frumos pentru leapsa, o fac cat de curand!

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Mersi mult, eşti o drăguţă! :*