Pagini

Devoratori Online

vineri, 1 martie 2013

Life of Pi - " un om, un tigru si o incredibila calatorie in jurul lumii"

Film regizat de Ang Lee, castigatorul premiului Oscar pentru cel mai bun regizor, ne aduce o poveste interesanta, originala si emotionanta, ecranizata excelent, realizand astfel o arta cinematografica, una dintre cele mai bune ale anului 2012.
    Filmul spune povestea lui Pi Patel , un adolescent care se straduieste sa-si gaseasca scopul in viata, pana in momentul in care naufragiaza in mijlocul Oceanului Pacific, impreuna cu un tigru.
  Va urma o calatorie extraordinara pe suprafata a trei continente, plina de peripetii si descoperiri, in care peisajele si efectele speciale ne vor lua ochii. Filmul devine mai lipsit de actiune pe la jumatate , dar efectele speciale compenseaza si nu te vor lasa sa te plictisesti un moment
   Finalul are o puternica incarcatura emotionala, care ne face imaginatia sa treaca de granitele imposibilului.

Un comentariu:

Praf de stele spunea...

Spre rusinea mea, nici macar nu stiam de filmul acesta sau de cartea dupa care a fost facut. :D
Noroc cu profa de engleza! Am iesit toata clasa impreuna cu dansa si nu regretam ca l-am vazut!! Am ras pana n-am mai putut, am plans si ne-am bucurat de acest film superb, pe care o sa-l revedem de fiecare data cu multa placere!! <3