Pagini

Devoratori Online

sâmbătă, 30 martie 2013

Primele 100 de cuvinte #1

Am vazut pe blogul Denisei si am zis ,de ce nu? .. deci cartea pe care o citesc momentan este "Cincizeci de umbre intunecate" , volumul II din triologia "Fifty Shades" de E L James
Sunt indecisa daca sa pun in calcul si prologul sau nu...dar o sa incep cu capitolul 1. Dar totusi *intrebare pentru cei care fac si ei acest lucru* trebuie sa iau in calcul prologul?





"Am reusit sa supravietuiesc celei de-a treia zi fara Christian si primei zi de serviciu.A fost o variatie bine venita.Ziua trecuta foarte repede - multe fete noi , tot felul de sarcini si domnul Jack Hyde .
Cu ochii lui albastri si sticlosi , domnul Jack Hyde se apleaca deasupra biroului meu si imi zambeste.
- Te-ai descurcat excelent, Ana.Cred ca o sa facem o echipa grozava.
Nu stiu cum dar reusesc sa-mi ridic colturile gurii intr-un surogat de zambet.
- As vrea sa plec , daca nu mai ai treaba cu mine , spun eu cu glas scazut.
- Sigur , e cinci jumate.Ne vedem maine. "

4 comentarii:

Unknown spunea...

Ma bucur ca ai luat si tu postarea :D , foarte tare cartea :D poate o sa ajung si eu sa o citesc candva ....:))

Madalina spunea...

Merita citita :))

Unknown spunea...

nominalizare :* http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/leapsa-cuplurilor.html

AliceNeko spunea...

Nu am reusit inca sa o cumpar, dar sigur merita citita <3 Abia astept sa apara si filmul :>