Pagini

Devoratori Online

miercuri, 13 martie 2013

Stire Disney

Buna , eu acum am ajuns de la liceu.Am avut noroc si nu am facut prima si ultima ora , asa ca acum m-am gandit sa mai postez ceva...Tocmai am mai descoperit o stire interesanta .Se pare ca Disney are de gand sa mai produca scurtmetraje!Debea astept sa le vizionez. Sunt o mare fana a filmelor\scurtmetrajelor Disney.
  Compania Disney are în plan o serie de scurtmetraje de animație ce vor avea în centru mai multe dintre personajele clasice ale studioului 
O serie de 19 scurtmetraje de animație 2D cu Mickey și vechii săi prieteni urmând să fie lansate începând din vară, scrie SlashFilm.com, citând comunicatul Disney.
Seria celor 19 episoade va debuta vineri, 28 iunie, pe Disney Channel. Pe Disney.com, poți vedea deja primul episod, intitulat Croissant de Triomphe.

Un comentariu:

meduza spunea...

Drăguuuţ :) Îmi plac desenele clasice de la Disney :)