Pagini

Devoratori Online

marți, 31 decembrie 2013

Sweet November-2001

Sam o tipa bolnava de cancer alege cate un barbat is ii propune sa stea cu ea cate o luna respectandu-i regulile si principiile,iar apoi sa se desparta si sa mearga fiecare pe drumul lui.Asa cum spune si titlul filmului in luna noiembrie il alege pe Nelson un tip pentru care succesul este pe primul loc, reuseste sa il schimbe si sa il faca sa ii respecte regulile dar cel mai important il face sa se indragosteasca de ea si sa o ceara in casatorie dar luna se sfarseste iar asta nu mai este posibil deoarece Sam respecta faptul ca idila sa fie de o luna.Incercand sa o faca sa accepte Nelson afla de ce Sam isi dorea o idila si nu o poveste de dragoste,si ce secret ascundea fata.Desi nu sunt o persoana romantica filmul mi s-a parut bun emotionant, mi-a placut foarte mult deoarece este mai deosebit decat o telenovela fiindca povestea este foarte dulce care te duce cu gandul la una,si isi respecta ideea cu care a fost conceput "O Idila de Noiembrie"Asa dar filmul merita vazut de catre fanii Romance deoarece este unul bun.




Nota:3/5

NU UITA SA TE  INSCRII LA CONCURSUL NOSTRU 1

6 comentarii:

Diana N. Mirancea spunea...

Hmmm... dragut filmul

Praf de stele spunea...

Suna bine! Chiar imi plac genul acesta de filme. :)

Unknown spunea...

Eu l-am vazut.E foarte frumos,insa sfarsitul este cam tragic. :(
Oricum,merita vazut.

Lotus spunea...

Si eu l-am vazut , mi s-a parut absolut superb , te face sa plangi .
Eu consider ca nota acoradata filmului este prea mica , vreau sa spun , e unul dintre cele mai bune filme de dragoste.

IoanaBrtk spunea...

Mie mi-a placut foarte mult acest film si chiar m-am mirat ca a fost nominalizat la zmeura de aur, acum fiecare cu parerea lui

AliceNeko spunea...

Sa-l pun pe lista.