Pagini

Devoratori Online

duminică, 21 aprilie 2013

Top drame romantice

Hei ce mai faceti? Am decis sa fac un top cu filmele mele preferate din genul dramelor romantice.
1. O sa incep cu filmul care imi este foarte drag si din cauza caruia cred ca am inceput sa iubesc acest film

Dear John

 
Mi s-a parut asa de dragut modul in care John o ajuta pe Savhanna chiar daca stia ca nu vor putea fi impreuna
2 Cred ca urmatorul film pe lista mea e, un film care nu se termina de loc frumos, dar asa e viata ce sa facem :(

Remember me

Mentionez ca am plans la sfarsit si eram ceva de genul, NU E POSIBIL, cum sa se termine asa!!!


3 Urmeaza un film pe care cred ca l-a vazut toata lumea, chiar nu am plans la el din cauza ca eram foarte mica cand l-am vazut prima data si nu cred ca realizam ce urat s-a terminat si dupa cand eram mai mare stiam deja cum se termina, dar ori cum un film superb.

Titanic



4 Ei filmul asta s-a terminat si el foarte urat, e vechi, asa ca nu stiu cati dintre voi l-ati vazut dar pe vremea lui a facut ceva furori si chiar m-a impresionat si DA am plans 

 Love Story




5 Filmul acesta este superb ( nu ca celelalte nu ar fi ) ! Sunt sigura ca daca l-ati vazut ,. sunteti de acord cu mine .

 The notebook





6. Acesta este filmul care m-a inspirat sa incep impreuna cu prietenele mele aceasta pagina <3


Dangerous Beauty



7. Iarasi un film cu final trist, dar eu zic ca merita vazut!

 The English Patient


8. Un film mai recent, dar care este jucat impecabil si care expune probleme reale ale tinerilor din ziua de azi.

Silver Linings Playbook




9. Acest film se termina cu bine!

 Charlie St. Cloud


10 Un film superb, trist care nu se termina bine !



Sper ca va place lista mea, daca vreti sa lasati pareri sau sa imi mai face-ti sugestii, stiu ca am pus 3 filme bazate pe romanele lui Nicholas Sparks .

Un comentariu:

AliceNeko spunea...

Cate filme romantice minunate <3